Waardering van De Marq, locatie Leuvenaarstraat - Breda op 3 december 2019

8.7
  • Beroerte

Wat een verademing om na een hersenbloeding vanuit het ziekenhuis. vanuit het ziekenhuis in De Marq, Leuvenaarstraat te komen Er werd geluisterd en signalen werden opgepakt, er was begrip, er werd mee gedacht en er werd zoveel mogelijk rekening gehouden met de wensen en behoeften van mij. Ook werd meteen duidelijkheid gegeven over het komende revalidatie traject. Dat zou pittig en lang zijn, maar 'we doen het samen met je" - wat mij ineens weer een stuk vertrouwen gaf in de onbekende en verwarrende situatie voor mij. Ook werd meteen duidelijk dat je "een hersenbloeding niet alleen hebt", want ook voor de partner was er ruimte, oog en aandacht. Kortom: een goede, fijne plek om te revalideren als dat helaas nodig is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Marq, locatie Leuvenaarstraat - Breda

geplaatst op 5 december 2019

Dank u wel voor deze prachtige waardering. Bij De MARQ draait het behandelplan om u én uw naasten en staan uw persoonlijke doelen centraal Uit uw verhaal blijkt dat we daarin goed geslaagd zijn. Dat stemt ook ons tot tevredenheid!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Marq, locatie Leuvenaarstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.