De Pastorie Zorg

Dorpsstraat 7 5735 EA Aarle Rixtel

Waardering van De Pastorie Zorg - Aarle Rixtel op 13 september 2021

Dementie

Ons moeder (en eerder ook ons vader) verblijft nu ongeveer 4 jaar in de Pastorie en nog geen moment spijt van gehad. Ze konden er eerst samen in appartement blijven wonen en daarna is ons moeder intern verhuisd naar eigen kamer. Top personeel die heel zorgzaam en met persoonlijke touch kunnen omgaan met zowel dementerende als lichamelijk beperkte bewoners. En ook genoeg medewerkers! die bovenal zorgzaam en lief zijn. Er zijn heel veel leuke activiteiten: van muziekavond naar dansavond naar allerlei bezoeken van fanfare, trio's etc. naar eigen activiteiten als Pastorie got talent, bingo, schilderen etc. als uitjes naar Snoepwinkel Jantje, bos of even weg met een bewoner op de duo fiets (die wij ook mogen gebruiken). Bovenal een heerlijk en rustig gevoel bij ons kinderen en dat haar zorg zo goed geregeld is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Pastorie Zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.