De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede

Dolomiet 2 1703 DX Heerhugowaard
Deze locatie is onderdeel van De Pieter Raat Stichting

Waardering van De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede - Heerhugowaard op 12 augustus 2016

De normale gang van zaken gaat goed. Maar de communicatie tussen de medewerkers kan soms beter. Als ik vraag om 's avonds een keer bij mijn moeder te gaan kijken omdat zij een kaakoperatie heeft gehad, wordt dit niet doorgegeven aan de avondmedewerkers. Het gebeurd ook nog al eens dat er vergeten wordt om haar steunkousen 's avonds uit te trekken. Zolang jezelf mondig bent, gaat alles wel goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede - Heerhugowaard

Bedankt voor uw reactie. We zullen nog meer aandacht schenken aan een goede overdracht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.