De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede

Dolomiet 2 1703 DX Heerhugowaard
Deze locatie is onderdeel van De Pieter Raat Stichting

Waardering van De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede - Heerhugowaard op 24 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het huis is keurig verzorgd, maar kan altijd beter. Als ik een vraag heb gesteld, duurt het soms te lang voor hier actie op ondernomen wordt. De receptie is vaak onbemand. Als de receptie open is, moet hij bemand zijn. Mijn moeder is tevreden over hoe ze verzorgd wordt. Ze zijn vriendelijk, attent en luisteren naar mijn moeder. Ze nemen de tijd voor haar. Ze doen ook wel net even wat extra. Ik word bijna wekelijks gebeld of gemaild als er iets gebeurt of als er iets op de planning staat.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede - Heerhugowaard

Hartelijk dank voor uw beoordeling. De receptie is van maandag t/m, vrijdag geopend van 08.30-16.30 uur. De medewerker neemt rond 10:00 uur en 14:30 uur ca 15 min koffie/thee pauze en 30 minuten lunchpauze. U kunt dan altijd terecht bij een medewerker van het restaurant.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.