De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede

Dolomiet 2 1703 DX Heerhugowaard
Deze locatie is onderdeel van De Pieter Raat Stichting

Waardering van De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede - Heerhugowaard op 24 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het is er netjes en schoon en het oogt goed. Met de feestdagen en andere thema's maken ze er altijd wat moois van. Ze besteden aandacht aan de ingang. Ze hebben een luisterend oor als mijn zus het ergens niet mee eens is. Informatie krijgen we via de post en dat is voldoende. Als mijn zus belt omdat ze een medewerker nodig heeft, komen ze gelijk. De verzorging doet goed hun best. Ze besteden goede zorg aan mijn zus en als ze er zelf niet uitkomen, nemen ze contact op met de huisarts. Het geeft rust voor mij dat ze daar goed verzorgd wordt. Als mijn zus aangeeft dat er dingen niet op orde zijn, gaan ze er gelijk achteraan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede - Heerhugowaard

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over onze zorg- en dienstverlening.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.