De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede

Dolomiet 2 1703 DX Heerhugowaard
Deze locatie is onderdeel van De Pieter Raat Stichting

Waardering van De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede - Heerhugowaard op 25 oktober 2016 Interview

Ik zou het verblijven hier zeker aanbevelen, we hebben totaal geen klachten over deze instelling. De gehele sfeer is gemoedelijk, ze zijn voor alle bewoners heel vriendelijk en geduldig. De medewerkers zijn zeer behulpvaardig, en zijn ook bijzonder vriendelijk naar ons toe. Ze stellen alles in werking om het voor de bewoner zo gezellig mogelijk te maken. De medewerkers zorgen er altijd voor dat men er correct en netjes uitziet. De lichamelijk verzorging wordt correct en vakkundig gegeven. Ze zijn heel alert, en geven de medicijnen op tijd en houden eventuele wonden goed in de gaten. Ik wilde graag een vast contactpersoon en die heb ik gekregen en dat werkt heel prettig. Als ik vragen heb kan ik een afspraak maken met mijn contactpersoon, daar wordt gelijk gehoor aangegeven. Er wordt goed naar ons geluisterd en afspraken worden nagekomen, dat gaat perfect. Bij een dagje uit, staan de medicijnen voor ons klaar en zorgt men ervoor dat er op tijd gewassen en gekleed is. Ik geef een vijf voor de accomodatie, omdat ik de woonruimte klein vindt. Maar de woonkamer voor de bewoners is ruim en heel gezellig. De ruimte waar de activiteiten gehouden worden is een hele mooie ruime ruimte en is tevens ook het resaurant. Ik noem enkele activiteiten waar men aan deel kan nemen, er zijn hier muziekmiddagen en dan worden er oude platen gedraaid, men kan hier klaverjassen, sjoelen en meedoen aan de bingo. Het eten wat hier geserveerd wordt is goed, het is smakelijk.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede - Heerhugowaard

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over onze zorg- en dienstverlening.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.