Waardering van De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede - Heerhugowaard op 7 juli 2016

9.7
  • Dementie

Mijn moeder is tot maart 2015 uitstekend verzorgd in de Raatstede.Verplegend personeel en niet verplegend personeel zijn uiterst bekwaam en lief met mn moeder omgegaan. We werden regelmatig geinformeerd over de stand van zaken en met vragen kon ik ook altijd terecht. Door te korten op personeel, is de druk op de verpleging erg groot. Deze doen hun uiterste best om alles toch voor elkaar te krijgen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede - Heerhugowaard

Hartelijk dank voor uw complimenten! We zullen deze overbrengen aan onze medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Pieter Raat Stichting, woonzorgcentrum De Raatstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.