Waardering van de Posten Woonzorg - Enschede op 28 november 2020

9.7
  • Coronavirus (COVID-19)

De 5de etage, waar de corona patiënten behandeld werden, werd door het personeel op een zeer professionele en klant vriendelijke manier met ons omgegaan. Jammer is dat ik in de lamp van de kleine lift ongedierte zag leven. Volgens mij waren het kakkerlakken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis de Posten Woonzorg - Enschede

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie review en nog mooier het hoge cijfers waarmee u ons beloont. N.a.v. uw laatste opmerking hebben wij gelijk een inspectie gedaan. Ik kan u verzekeren dat het hier om vliegen gaat die vanuit de liftschacht in de lamp komen. Van onze technische dienst heb ik vernomen dat zij regelmatig deze lampen schoonmaken. Nogmaals dank voor uw mooie beoordeling. Dit zal zeker een opsteker zijn voor onze collega’s die werkzaam zijn op deze afdeling. Vriendelijke groet, Ton Falkmann (facilitair manager)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Posten Woonzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.