Waardering van de Posten Woonzorg - Enschede op 11 juli 2018 interview

7.3

De medewerkers gaan over het algemeen goed met mijn vader om. Als er iets is, dan is er ruimte om te overleggen en dingen te bespreken. De medewerkers zijn vriendelijk en ze luisteren naar wat mijn vader zegt en aangeeft. Als er een probleem is omdat het niet zo loopt als hij fijn vindt dan wordt er iets aan gedaan. Hij heeft een kamer en de badkamer deelt hij met zijn buurman. Mijn vader heeft altijd hulp nodig als hij naar het toilet moet, dus ik vind het geen probleem dat hij de badkamer moet delen. Voor mijn vader is het ook geen probleem. Mijn vader is overdag in zijn kamer, hij gaat naar mijn moeder en hij gaat naar een mannenclub. Daar zijn vrijwilligers die bijvoorbeeld een eindje met ze gaan wandelen en ze drinken samen koffie. Ik heb een goede indruk van het gebouw. Er is een restaurant en aan de receptie zijn ze ook altijd vriendelijk. Mijn vader is helemaal opgeknapt sinds hij hier woont. Hij kan nog zelf dingen regelen. Er wordt op de afdeling in de huiskamer gegeten. Mijn vader kan ook in het restaurant gaan eten, maar dan moet hij de maaltijd betalen. Koffie en thee zijn in het restaurant voor de bewoners gratis. Vanuit de mannenclub maakt hij uitstapjes naar bijv. het Twentestadion. Hij wilde graag weer naar de kerk en toen is er geregeld dat hij daar met de taxi naar toe kan. Hij is ook een paar dagen met vakantie geweest.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis de Posten Woonzorg - Enschede

geplaatst op 16 juli 2018

Bedankt voor uw reactie. Fijn om te lezen dat uw vader helemaal is opgeknapt sinds hij hier woont!
Hartelijke groet, Jorike

Bent u of werkt u voor de Posten Woonzorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.