Waardering van de Posten Woonzorg - Enschede op 31 mei 2016 interview

6.5

De medewerkers zijn niet allemaal patiënt gericht; als er bijvoorbeeld een fout word gemaakt bij het uitzetten van medicijnen word er geen excuses aangeboden. Het maken van afspraken is verschillend, de ene keer kan ik goed, snel en duidelijk een afspraak maken, de andere keer gaat het erg moeizaam.Er word niet altijd goed naar mij geluisterd, om dat ze te druk zijn. Ik vind het erg prettig dat er hier een huisarts zit. En een winkel met een groot aanbod van boodschappen. Er zijn hier voldoende activiteiten, deze staan op een A4 blaadje vermeld. Mijn appartement is niet erg ruim, ik heb maar een slaapkamer en geen bergruimte. Er word hier een x per week schoongemaakt, ze doen precies wat nodig is, helaas is er te weinig tijd voor iets extra's schoon te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Posten Woonzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.