Waardering van de Posten Woonzorg - Enschede op 9 januari 2017

5.7

De Posten staat in een fijne omgeving en heeft een gezellige uitstraling. Het restaurant is een plek om even samen te gaan eten en rustig te zitten. Het eten is goed en betaalbaar. Met regelmaat worden er leuke activiteiten georganiseerd. Verder is er een winkeltje voor wat kleine boodschappen dit is erg prettig. Wonen in een appartement is prima, aardig wat ruimte en leuk uitzicht. Zou wel een veiliger gevoel geven als de alarm knop beter werkt. De zorg is hier vriendelijk en nemen de tijd. Verpleeghuis is toch wel wat anders mijn advies aan de Posten zou zijn; Neem tijd voor de Cliënt bij de eerste opname dag en bij moeilijke afscheid momenten. Dit zijn er verdrietige momenten. volgens mij mag te weinig personeel hier geen een excuus voor zijn? Het Personeel doet wat ze kunnen, maar ik maak mij oprecht zorgen over de te hoge werkdruk en de gevolgen die zelfs voor ons als familie al duidelijk te zien zijn. Wonen in een appartement zou ik wel adviseren maar op dit moment geef ik de verpleegafdeling tot mijn verdriet onvoldoende.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis de Posten Woonzorg - Enschede

geplaatst op 30 januari 2017

Dank u voor uw reactie. We vinden het vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Daarom zouden we graag met u in contact komen. Zou u, uw contactgegevens willen achterlaten op kwaliteit@deposten.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Posten Woonzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.