Waardering van de Posten Woonzorg - Enschede op 31 mei 2016 interview

Het eten is hier goed. Het is eten wat de pot schaft en is niet zoals thuis. Sinds kort eet ik op mijn kamer, omdat er heel veel nieuwe mensen zijn. Zij klagen wat ze allemaal hebben en kunnen nooit iets leuks vertellen. Ik ben niet eenzaam, heb veel aanloop van de familie en de medewerkers komen soms langs voor een praatje. Ik woon hier al een tijd en heb nu veel verzorging nodig, zoals het wassen en aankleden. Het is wel jammer dat er steeds andere medewerkers komen en je steeds alles opnieuw moet vertellen. Ze komen niet altijd op tijd, maar ik wacht wel. Heel veel dingen lukt niet meer, zoals mee doen aan activiteiten en boodschappen doen, maar ik heb niks te klagen en vermaak mij heel goed. Ik ben heel blij met mijn kamer en vooral mijn balkon, waar ik lekker buiten kan zitten en kan genieten van mijn bloemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Posten Woonzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.