Waardering van de Posten Woonzorg - Enschede op 31 mei 2016 interview

7.7

Ik heb nog niet veel zorg nodig. Ze helpen mij met het aankleden en brengen mijn medicijnen. Ik vind het niet leuk dat ze niet op tijd komen. Soms komen ze om acht uur en een andere keer om tien uur. Daar zit heel veel verschil tussen. Ik heb daar iets van gezegd, maar ze doen er niks aan. De medewerkers zijn heel druk. Brood maken doe ik zelf, de boodschappen doe ik in het winkeltje beneden en het warm eten op mijn kamer. Wij worden hier op de hoogte gehouden door een mededeling brief, maar het personeel vertelt je niks, bijvoorbeeld als je buurvrouw is overleden. Ik ben heel tevreden met mijn kamer, alleen voor het schoonmaken is er weinig tijd. Ze zijn zo weer weg en er wordt niks opzij geschoven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Posten Woonzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.