Waardering van de Posten Woonzorg - Enschede op 31 mei 2016 interview

  • 8
  • 7
  • 7
  • 5
  • 5
  • 7

Gemiddeld cijfer

6.5
  • Overige aandoeningen

Toelichting

Ik maak altijd een afspraak met de directie als ik iets gedaan wil hebben. Ik vind het erg prettig dat ik hier alles dicht bij heb zoals; de huisarts, ergo therapie, fysiotherapie en de prikpost fijn dat ik hiervoor niet meer de deur uit hoef. Als ik moet wachten bij de fysio ervaar ik dit als prettig, overal in het huis staan heerlijke zitjes. De medewerkers zijn door de regel vriendelijk. Ik heb hier binnen de Posten een functie, medewerkers vind ik te amicaal of hebben een grote mond. De activiteiten lees ik op een briefje welke ik ontvang een keer per maand. Ik vind het jammer dat de bewoners geen inspraak hebben met wat we eventueel zouden willen doen. Het luisteren valt me nogal eens tegen, ze hebben geen tijd of geen zin om echt te luisteren. Ik ben dit tevreden over mijn appartement.

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Posten Woonzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland