Waardering van de Posten Woonzorg - Enschede op 25 juli 2018 interview

6.0

Ik vond de accommodatie van mijn schoonmoeder behoorlijk verouderd. Het was er somber en erg kaal. Ik werd er niet vrolijk van. Ik vond ook dat er te veel leerlingen werkzaam waren en er werd erg gemakkelijk over bepaalde dingen gedacht. Mijn schoonmoeder had moeite met het ophouden van urine. Ze belde voor hulp, maar dan duurde het te lang. Mijn schoonmoeder is uiteindelijk gestopt met bellen. De omgang met haar was verschillend. Er waren medewerkers bij die heel erg leuk met mijn schoonmoeder omgingen, maar er waren ook medewerkers bij die haar als een klein kind behandelden. Ze hielden ook geen rekening met mijn schoonmoeder. Ze moest mee in het dagelijkse schema. Mijn schoonmoeder at bijvoorbeeld altijd in de avond warm, maar de warme maaltijd werd daar om twaalf uur geserveerd. Ze moest zich hier dan op aanpassen. De afspraken werden tenslotte niet opgevolgd en hierbij werd ook niet altijd naar ons geluisterd. De familie heeft meerdere opmerkingen gemaakt over de was van mijn schoonmoeder, maar hier werd niet op ingespeeld. Het stond ook in het dossier vermeld, maar het werd blijkbaar niet gelezen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis de Posten Woonzorg - Enschede

Bedankt voor uw reactie. De knelpunten die u ervaart willen we graag met u bespreken, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wilt u contact met ons opnemen via communicatie@deposten.nl? Hartelijke groet, Lilian

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Posten Woonzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.