de Posten Woonzorg

De Posten 135 7544 LR Enschede
Deze locatie is onderdeel van de Posten

Waardering van de Posten Woonzorg - Enschede op 26 april 2018 Interview

Ik was heel verbaasd dat ik binnen een dag gebeld werd dat er plaats was voor mijn moeder. Ik had niet verwacht dat het zo soepel zou gaan. De medewerkers vond ik heel vriendelijk en behulpzaam. Er stond geen goede stoel in de kamer van mijn moeder. We hebben er ergens in het huis een gevonden en in haar kamer neer gezet. Ik heb begrepen dat er aan gewerkt wordt om in elke kamer een sta-op stoel neer te zetten. De inrichting van de kamer was minimaal: een bed, een tafel en een paar stoeltjes. Je moet het zelf gezellig maken, maar je mag niets aan de muur hangen. Het gebouw vind ik echt verouderd. Ze proberen wel om het wat lichter en vrolijker te maken. Het gebouw staat in een woonwijk en er is een winkelcentrum dichtbij. Mijn moeder had een mooi uitzicht. Ik vind dat mijn moeder hier prima verzorgd is. Alles wat ze nodig had is daar voorhanden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Posten Woonzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.