Waardering van de Posten Woonzorg - Enschede op 31 mei 2016 interview

8.8

Ik woon nog hier niet zo lang en moet wel even wennen aan de nieuwe mensen en natuurlijk aan de medewerkers. Ik ken ze nog niet allemaal. Ik word elke dag geholpen uit bed, met het wassen en aankleden en ik krijg mijn medicijnen. Ze komen niet altijd op tijd en dan moet ik soms wel een paar keer bellen. Dan komen ze ook niet meteen. Ik doe graag mee met bingo en luister ook graag naar muziek, ’s avonds in De Brink. Ik word dan gehaald en gebracht, meestal wordt dit gedaan door vrijwilligers. Het warme eten gebruik ik op mijn kamer, de ene keer is het lekker en de andere keer minder. Dat heb je thuis toch ook, ik heb verder niets te klagen. Ik ben heel erg tevreden met mijn kamer, een aparte slaapkamer en balkon. Een keer per week komt de schoonmaak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Posten Woonzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.