de Posten Woonzorg

De Posten 135 7544 LR Enschede
Deze locatie is onderdeel van de Posten

Waardering van de Posten Woonzorg - Enschede op 12 april 2018 Interview

Mijn moeder gaat een aantal vaste dagen naar de dagbesteding. Ze doet daar spelletjes, ze lezen samen de krant en eten gezamenlijk. Ik vind dat belangrijk, zodat ze niet alleen op haar kamer zit. Ze nemen haar ook weleens een dagje mee uit. Mijn moeder heeft daar niet veel behoefte aan, maar ze proberen haar te motiveren. Als er iets niet goed gaat, dan schakelen ze bijvoorbeeld fysiotherapie in. De accommodatie is verouderd. Er ligt bijvoorbeeld nog vloerbedekking in de gang en de gangen zijn erg donker. Ze zijn per verdieping dingen aan het opknappen. Er gebeuren soms dingen, die ik aankaart bij het personeel. Er wordt dan naar een oplossing gezocht, maar ik vind dat er er niet altijd adequaat op gereageerd wordt. In verband met personeelsgebrek komen er veel invallers. Ik vind het heel confronterend voor mijn moeder, dat er soms wel drie keer in de week een invaller komt. Ik merk dat de dagelijkse en wekelijkse rituelen niet juist worden gevolgd en daarom komen er veranderingen in de zorg van mijn moeder. Ik merk dat het een negatieve invloed heeft op haar lichamelijk en geestelijke toestand. De Brink is een restaurant wat erg goed is. Het is er goed geregeld en ik zou graag willen dat het blijft bestaan. Ook de centrale keuken moet blijven. Ze maken er vers eten voor de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Posten Woonzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.