de Posten Woonzorg

De Posten 135 7544 LR Enschede
Deze locatie is onderdeel van de Posten

Waardering van de Posten Woonzorg - Enschede op 22 mei 2018 Interview

Mijn schoonmoeder trekt medewerkers aan, maar stoot ze soms ook af. Dat heeft met haar ziektebeeld te maken. Ik twijfel zeker niet aan de verpleging. De verpleging probeert haar onder de douche te zetten en schone kleren aan te doen. Ik krijg van mijn schoonmoeder te horen, hoe de omgang met de medewerkers is. Ze gaan goed met haar om, zo brengen ze haar naar bed en ondersteunen haar overal bij. Ik kan altijd bij de medewerkers terecht. We hebben onlangs nog het ontbijt van mijn schoonmoeder besproken. Het ontbijt verliep niet zo goed. De medewerkers komen dan meteen met een actieplan. Ik vind het gebouw een beetje verouderd, maar het is netjes. Het wordt goed onderhouden. Alles is aanwezig, bijvoorbeeld een winkeltje en een restaurantje. Mijn schoonmoeder kan vrij door het gebouw lopen. Ze heeft een ruime kamer en ze kan lekker naar buiten kijken. Er is genoeg te zien. Ik vind wel dat ze te weinig buiten komt. Ik vind dat echt een aandachtspunt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Posten Woonzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.