Waardering van de Posten Woonzorg - Enschede op 31 mei 2016 interview

7.2

Soms moet ik lang wachten om geholpen te worden met het wassen en aankleden en ook om naar het toilet te gaan. Ik heb daar iets van gezegd, maar ze kunnen niks doen. Drie keer per dag krijg ik koffie en wordt mijn brood klaar gemaakt. Ook het warme eten gebruik ik op de kamer. In het begin ging ik wel eten in De Brink, maar veel dames zijn niet heel aardig en zeggen waar ik moet zitten. Daarom ga ik niet meer naar beneden. Mededelingen krijgen wij per brief en er verschijnt elke 2 maand een boekje met verhalen wat er allemaal is gebeurd en soms ook in het Twents. Ik doe wel regelmatig mee aan de activiteiten, zoals handwerken. Ik ben dan onder de mensen. Ik ben heel blij met mijn kamer en wil niet meer weg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Posten Woonzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.