Waardering van De Riethorst Stromenland, Kleinschalig Verpleeghuis Aernswaert - Hank op 25 januari 2018 interview

8.5

Elke dag werken er andere mensen en afspraken worden daardoor soms verkeerd geïnterpreteerd. Ook komt het weleens voor dat de medewerker vergeet de afspraak te noteren of ze heeft het op een andere plek genoteerd. De passende zorg die mijn moeder krijgt in de fase waarin leeft, is goed. Ze moeten de zorg continue aanpassen en daar zijn de medewerkers toe in staat. Ze laten mijn moeder zoveel mogelijk in haar eigen waarde tot aan de grenzen die wij hebben afgesproken, bijvoorbeeld met haar hygiëne en veiligheid. Als mijn moeder behoefte heeft aan troost, dan krijgt ze dat. Ze wordt goed geholpen met het eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Kleinschalig Verpleeghuis Aernswaert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.