Mijzo - Aernswaert

Julianastraat 9 A 4273 CD Hank
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Aernswaert - Hank op 1 november 2017 Interview

Overige aandoeningen

Het is een kleinschalige woonvorm, waardoor er voldoende aandacht is voor mijn moeder. Het belangrijkste vind ik dat mijn moeder het daar zo goed naar haar zin heeft. Wel zou ik graag zien dat er meer activiteiten georganiseerd worden voor de bewoners. Elke maandag wordt er wel wat georganiseerd, maar dit gebeurd niet elke dag. Als oorzaak wordt er aangegeven dat dit komt door de kleinschaligheid en dat er niet genoeg vrijwilligers zijn om alle activiteiten te organiseren. Mijn moeder deelt haar badkamer met een andere bewoner en dat is lastig. Als de één net naar het toilet is en de ander moet ook, dan eindigt dit vaak in een ongelukje. Het is mij daarnaast opgevallen dat de bewoners niet zo vaak verschoont worden. Ik merk dit omdat ik er bijna dagelijks kom. Dit heb ik ook al eens aangekaart bij de verzorging. Over het algemeen wordt er elke dag door het personeel gekookt. Er kan wel eten besteld worden, vooral bij drukte wordt hier gebruik van gemaakt, maar er wordt minimaal vijf dagen per week zelf gekookt. Over het algemeen ben ik positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Aernswaert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.