Waardering van De Riethorst Stromenland, Kleinschalig Verpleeghuis Aernswaert - Hank op 1 november 2018 interview

9.2

Ik ben tevreden over de afspraken, maar door de wisseling van de wacht krijg ik een enkele keer geen respons. Een andere medewerker heeft de dienst dan overgenomen. De verpleging is heel meelevend. Ik krijg goede feedback van de gebeurtenissen rondom mijn moeder. De communicatie is zeer snel. Als mijn moeder klachten heeft, dan waarschuwen de medewerkers heel snel de dokter. Ik ben tevreden over de omgang van de medewerkers met mijn moeder. Ze maken bijvoorbeeld grapjes met haar en op mindere dagen geven ze haar iets meer aandacht dan normaal. De zorg sluit in mijn ogen aan op wat mijn moeder belangrijk vindt. De instelling is kleinschalig en er zijn leuke activiteiten, die bij mijn moeder passen. Naar mijn moeder en mij wordt geluisterd. Ik zie dat ze zich hier op haar gemak voelt en dat ze nog kan genieten van bepaalde momenten. Wij komen er graag op bezoek. Het gebouw is niet al te groot en er heerst een huiselijke sfeer. Dat is prettig, ook voor mijn moeder. De omgeving is prima. De instelling staat in een dorp, waardoor mijn moeder geen last heeft van stadsgeluiden. Dat vind ik heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Kleinschalig Verpleeghuis Aernswaert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.