Mijzo - Aernswaert

Julianastraat 9 A 4273 CD Hank
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Aernswaert - Hank op 8 november 2017 Interview

Ik maak regelmatig afspraken met de zorg. Er wordt tussen de medewerkers niet gecommuniceerd. Er wordt volgens mij ook op verschillende manieren genoteerd wat er is afgesproken. Over het algemeen vind ik de verzorging prima. Er zijn ook leerlingen, die volgens mij niet voldoende begeleid worden. Het gaat vaak om kleine dingen, maar het heeft wel met communicatie te maken.De kwaliteit van leven baseer ik op het feit dat er 's avonds vaak geen zichtbaar personeel is. Overdag slaapt mijn schoonmoeder ook veel. Ze wil ook niet aan alles mee doen. Er zijn wel vrijwilligers die de mensen activiteiten aanbieden. Het gebouw vind ik prima. Het is rustig gelegen. Het minpunt is het gedeelde toilet. Mijn moeder heeft een gevoel van onveiligheid. Dat komt ook, omdat de deuren tegenwoordig open staan. Dat vind ik jammer. Het is voor de bewoners wel goed, maar als er niet voldoende personeel is, vind ik het niet goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Aernswaert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.