Waardering van De Riethorst Stromenland, Kleinschalig Verpleeghuis Aernswaert - Hank op 1 november 2018 interview

7.7

Ik vind dat de medewerkers erg hun best doen, maar er zit verschil in de medewerkers. Ik merk bijvoorbeeld dat de ene medewerker meer aanvoelt wat mijn ouder nodig heeft, dan een ander. Ik vind dat ze goed naar mij luisteren. Als de medewerkers druk zijn, dan voel ik wel aan dat het niet het juiste moment is om mijn vragen te stellen. Ik wacht dan op een rustiger moment en ik kan dan altijd mijn vragen stellen. Mocht het nodig zijn, dan komen de medewerkers later nog op mijn vraag terug. Tevens zoeken ze ook weleens wat voor mij op. Mijn ouder heeft een eigen kamer, maar moet sanitaire delen. Dat vind mijn ouder niet erg. Dit huis is niet christelijk, maar er is hier wel een pastoraal medewerker, die geregeld langs komt. Er is hier ook een pastor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Kleinschalig Verpleeghuis Aernswaert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.