Waardering van De Riethorst Stromenland, Kleinschalig Verpleeghuis Aernswaert - Hank op 1 november 2018 interview

7.8

Ik vind dat er verschil zit tussen de medewerkers, ik vind de een wat betrokken dan de ander. Mijn man wordt goed verzorgd. Wat ik erg vervelend vind, is dat hij als laatste zijn bed uitgehaald wordt en hij er als eerste weer ingelegd wordt. Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik zou graag zien dat hij wat vaker een schone luier zou krijgen. De medewerkers benaderen mijn man met respect. Ik kan bij iedereen met mijn vragen terecht en als ik mijn hart eens wil luchten dab kan dat ook. Ik woon lekker dichtbij, waardoor ik elke dag naar mijn man toe kan. De accommodatie oogt heel vrolijk door zijn mooie kleuren. Het is er altijd schoon. Mijn man heeft een eigen kamer. Er wordt elke dag vers gekookt en mijn man vind het erg lekker. Er worden leuke activiteiten georganiseerd, maar mijn man snapt daar niks meer van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Kleinschalig Verpleeghuis Aernswaert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.