Mijzo - Aernswaert

Julianastraat 9 A 4273 CD Hank
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Aernswaert - Hank op 3 november 2017 Interview

Mijn moeder krijgt een goede verzorging. De medewerkers letten goed op dingen als wondjes. Indien nodig wordt de verpleegkundige of de dokter ingeschakeld. De omgang van de medewerkers met mijn moeder vind ik hartstikke goed. Er is veel belangstelling en aandacht voor haar. Zo helpen ze haar met eten en met de toiletgang. Mijn moeder vindt aandacht belangrijk en die krijgt ze ook. Als wij iets hebben, dan wordt het meteen genoteerd. Ook wordt er iets mee gedaan. Het gebouw is nog niet zo oud. Het wordt heel goed schoongehouden. Mijn moeders kamer ziet er netjes uit. Over de voorzieningen ben ik tevreden. De kapper komt iedere week. Eens in de maand is er een kerkdienst. Onlangs is de beweegtuin geopend. Er worden diverse dingen georganiseerd, mede door vrijwilligers en familie. Verder heeft de instelling een tovertafel. Een paar keer per jaar is er een High tea.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Aernswaert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.