Waardering van De Riethorst Stromenland, Revalidatie locatie Slotjesveste - Oosterhout op 1 oktober 2018 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Er worden soms toch wel dingen vergeten die eigenlijk afgesproken zijn. De verzorging is prima, ik heb daar niets op aan te merken. Ik kan met iedereen goed overweg, ondanks dat toch iedereen verschillend is. Het appartement moet je zelf even gezellig maken maar verder is het een schitterend appartement voor een kort verblijf. De therapeuten weten precies hoe ze mij moeten behandelen. De therapie heeft mij zeer goed gedaan. De mensen zijn allemaal even vriendelijk en professioneel. De warme maaltijd is heerlijk. Ook bezoek mag blijven eten en voor mijn man is dat wel heel makkelijk in deze situatie. Ik heb geen verbeterpunten, hartstikke tevreden ben ik. Toch nog één minpuntje, de telefoonverbinding is slecht en daar heeft iedereen last van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Revalidatie locatie Slotjesveste? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.