Waardering van De Riethorst Stromenland, Revalidatie locatie Slotjesveste - Oosterhout op 1 oktober 2018 interview

8.5
  • Aandoeningen bij de man - overig

Helaas moest ik toch wel sporadisch achter afspraken aan moest omdat het vergeten werd. En dat waren afspraken uit zorgplan die wel van belang waren. Er zijn verzorgende die niet goed op de hoogte zijn van de medische behandeling. En werd daarbij gezegd dat men maar aan mij moest vragen hoe de behandeling gedaan moet worden omdat ik beter zou weten dan de verzorgende zelf. Kwaliteit van de therapie is ook goed, een acht waard. Ik zit hier omdat het hier het beste is voor waar ik last van heb, thuis kan ik daar namelijk niets mee doen. Als ik het wil, wordt er tijd gemaakt voor een gesprek. De accommodatie is perfect. Wat mij wel tegenvalt is dat als er een leerling mij komt helpen die dan niet alles mag doen en ik 10 minuten moet wachten ontkleed in de douche totdat er iemand komt die het wel mag. Dat heeft mijn inziens met de planning van werkverdeling te maken en dat zou wat precieser mogen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Revalidatie locatie Slotjesveste? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.