Waardering van De Riethorst Stromenland, Revalidatie locatie Slotjesveste - Oosterhout op 1 oktober 2018 interview

7.2

Het appartement is waar het voor bedoeld is, voor tijdelijk verblijf, is het in orde. Het contact met de medewerkers is verschillend. Vooral in de vakantietijd waren er veel uitzendkrachten wat ik niet prettig vond. Daarbij is er weinig respect voor ouderen. Dat merk ik dagelijks dat bijna iedereen, vooral de jongeren allemaal je en jij tegen mij zeggen. Ik ben toch wel een stukje ouder en wat respect zou ze wel sieren. Kwaliteit van de zorg is wel goed. Ook de therapie is denk ik wel goed. Maar daarvan heb ik weinig verstand. Ik krijg wel weinig informatie van de therapeuten vind ik, ik moet daar echt naar vragen. Er wordt goed geluisterd en dat merk ik omdat de zuster bijvoorbeeld na een vraag van mij hier weer op terug komt omdat het besproken is in het team. Ik heb goede ervaringen hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Revalidatie locatie Slotjesveste? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.