Waardering van De Riethorst Stromenland, Revalidatie locatie Slotjesveste - Oosterhout op 1 oktober 2018 interview

9.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het gebouw en het appartement ziet er geweldig en schoon uit. Ik krijg hier eten maar kan ook in het restaurant eten, het is gewoon luxe. De zorg is buitengewoon. In het begin ging het niet goed met mij en kreeg ik heel veel aandacht en werd zo goed in de gaten gehouden. Bij calamiteiten wordt er direct gehandeld. Als er iets niet meer functioneert in het appartement, dan regelt de technische dienst het gelijk. Als er gezegd wordt we komen zo laat, dan is men er ook. Wat er gezegd wordt, dat wordt nagekomen. Ondanks dat ik hier revalideer, ik voel mezelf hier thuis. Het is een fijn gevoel, alles sluit hier goed bij mij aan. Onderling wordt tussen de medewerkers goed gecommuniceerd. Als het met mij niet zo goed ging, was ook gelijk iedereen op de hoogte en komt men ongevraagd van alles langs brengen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Revalidatie locatie Slotjesveste? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.