Waardering van De Riethorst Stromenland, Revalidatie locatie Slotjesveste - Oosterhout op 1 oktober 2018 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Het gebouw en mijn kamer is schitterend, dat voelt heel prettig. De therapie is heel erg goed. Ik heb daar zeer veel baat bij gehad. De verzorging is ook erg goed. De omgang met de medewerkers is over het algemeen redelijk. Het contact met de ouderen vind ik goed met de jongeren is het soms lastiger. Uitspraken van jongeren gaan soms wel iets te ver en zonder respect wanneer ze een mening geven over iets wat gebeurde, niet doordacht. Afspraken worden goed nagekomen, daar ben ik degene die nog wel eens in gebreke blijft. Dat ik mezelf niet prettig voel, dat komt meer door mijn ziektebeeld. Ik wist niet wat ik moest verwachten van de revalidatie en hoe het verder gaat. Ik word wel goed begeleid door de mensen hier, maar zou het ook wel fijn vinden als iemand echt de tijd voor mij zou nemen voor een goed gesprek. Met mij wil praten over hoe het in de toekomst er dan uit zou gaan zien voor mij bijvoorbeeld. Ik zou hier alleen nooit zelf over beginnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Revalidatie locatie Slotjesveste? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.