Waardering van De Riethorst Stromenland, Revalidatie locatie Slotjesveste - Oosterhout op 1 oktober 2018 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Het personeel is vriendelijk en beleefd. Bij behandelingen wordt alles goed uitgelegd en heel goed gedaan. Daar ben ik heel tevreden over. En altijd wordt alles overlegd, het is mij niet overkomen dat ik voor verrassingen stond. De therapeuten krijgen wel een 9 van mij. Die hebben mij zo snel op de been geholpen. Ik ben gestimuleerd door de therapeuten en ben heel goed begeleid. Echt alle medewerkers luisteren goed en werd er gehandeld als dat nodig was. Ook daar ben ik zeer tevreden over. Het appartement is gewoon goed, heel ruim. Met de rolstoel kom ik goed uit de weg, zelfs in toilet en badkamer. Er zijn ook kastjes die op slot kunnen zodat ik kostbare dingen netjes op kan ruimen. Het is goed voor elkaar hier. De warme maaltijd is voortreffelijk. In drinken worden we ook ruimschoots voorzien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Revalidatie locatie Slotjesveste? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.