Waardering van De Riethorst Stromenland, Revalidatie locatie Slotjesveste - Oosterhout op 1 oktober 2018 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik had geen keus om wel of niet hier te komen, maar hier heb ik wel kunnen wennen en past de omgeving bij mij maar ook de mensen en verzorging die ik krijg. De zusters luisteren wel naar mij en houden rekening met mijn beperkingen. De meeste zijn wel goed op de hoogte van mijn ziektebeelden. De therapie is naar tevredenheid. Ook van de therapeuten heb ik een heel goed beeld, ze weten precies waar ze mee bezig zijn. De zusters zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Ik vergeet ook wel eens wat, maar doorgaans gaat alles goed. De kamer vind ik netjes en goed. Het is natuurlijk helemaal een mooi gebouw. Het enige nadeel is dat er geen zuurstof uit de muur is hier en de zuurstoftank die ik nu heb, warmte afgeeft zodat ik geen frisse slaapkamer heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Revalidatie locatie Slotjesveste? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.