Waardering van Mijzo, Verpleeghuis Altenahove - Almkerk op 6 november 2017 interview

6.3

Als er iets met mijn moeder is, als ze bijvoorbeeld valt, vind ik de communicatie onder de medewerkers slecht. De overdracht kan vele malen beter. Ik vind het jammer dat de rapportages niet altijd goed worden gelezen op deze momenten. Ook bij sommige medewerkers mis ik de deskundigheid. Ik ben tevreden over de basiszorg die mijn moeder krijgt. Ik vind dat ze op dit moment niet de persoonlijk aandacht krijgt die ze verdient. Voorheen was er altijd iemand in de huiskamer om een praatje te maken met haar en een kopje koffie te drinken. Tegenwoordig is er niemand meer aanwezig voor een praatje. Die extra aandacht is weg en dat vind ik heel slecht en heel jammer. De mensen die er werken doen erg hun best, binnen mogelijkheden die ze hebben. Ik vind het jammer dat mijn moeder af en toe te lang moet wachten totdat ze geholpen wordt. Als ze belt, komen ze niet direct bij haar. Hierdoor krijgt mijn moeder het gevoel dat ze er niet bij hoort en daardoor trekt ze zich zelf ook verder terug. Dat vind ik jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo, Verpleeghuis Altenahove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.