Waardering van De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Altenahove - Almkerk op 4 november 2017 interview

8.2

Als er iets met mijn ouders is, dan wordt ik direct gebeld. Ook vragen ze mijn mening als er iets aan de medicatie veranderd moet worden. De medewerkers gaan liefdevol en respectvol met mijn ouders om. Mijn moeder mag bijvoorbeeld uitslapen als ze dat wil. De uiterlijke verzorging vind ik ook goed. Mijn moeder mag elke week naar de kapper, dat vond ze altijd belangrijk. Het gebouw is goed overzichtelijk. Mijn ouders hebben allebei een eigen kamer. Dat vind ik fijn. De badkamer moet wel gedeeld worden. De verzorgenden hebben het erg druk. Volgens mij zijn ze overbelast. Naar mijn mening doen ze hun werk heel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Altenahove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.