Waardering van Mijzo, Verpleeghuis Altenahove - Almkerk op 21 november 2017 interview

9.2

Als ik specifieke vragen over mijn moeder heb dan krijg ik geen duidelijke antwoorden van de medewerkers. Mijn moeder vertelt wel eens wat en als ik dan navraag doe, duurt het erg lang voordat ik daar terugkoppeling van krijg. Over het luisteren ben ik niet zo tevreden. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat er niet gereageerd wordt als mijn moeder op de bel drukt. De verzorgenden hadden koffiepauze en niemand nam de moeite om op te staan. Dat vind ik een minpunt. De accommodatie beschikt over een eigen keuken. Het eten is goed. Verder is de verzorging van mijn moeder goed. Daar ben ik blij mee. Mijn moeder ziet er altijd keurig verzorgd uit. Inpandig is een kapster en een schoonheidsspecialiste die ook haar nagels doet. Dat vindt ze heerlijk. De accommodatie zit in een gerenoveerd gebouw. Het ziet er perfect uit. Mijn moeder heeft een eigen studio van alle gemakken voorzien. De badkamer is rolstoel vriendelijk. Er worden diverse activiteiten aangeboden van knutselen tot een kerkdienst. De accommodatie beschikt over veel vrijwilligers. Eén daarvan gaat ook wandelen met mijn moeder. Mijn moeder vindt alles leuk en doet overal aan mee. Daar ben ik erg blij mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo, Verpleeghuis Altenahove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.