Waardering van De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Altenahove - Almkerk op 9 november 2017 interview

8.3

De omgang met de medewerkers vind ik prima. Als ik er ben, dan vind ik dat ze goed op mij reageren. Indien ik iets vraag, dan wordt er ook iets mee gedaan. De zorg voor mijn moeder vind ik goed. Ze wordt regelmatig gedoucht en ze letten erop dat ze zich goed wast. Toen ze een wond aan haar been had, gingen ze daar direct mee aan de slag. Mocht er een arts nodig zijn, dan vind ik dat ze dat adequaat regelen. Het gebouw vind ik zeer goed. De afdeling waar mijn moeder zit is nieuw en ik vind dat mijn moeder een prima privéruimte heeft. Ze heeft een kamer, keukentje en een eigen badkamer. Het is er altijd behaaglijk warm en ze heeft ramen tot op de grond. Er is genoeg ruimte om wat spulletjes neer te zetten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Altenahove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.