Waardering van De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Altenahove - Almkerk op 10 november 2017 interview

7.0

Er zijn veel goede verpleegkundigen ontslagen. Dat vind ik afschuwelijk. Er is geen tijd meer voor een goede verzorging van mijn man. Ik moet er steeds zelf op letten dat bijvoorbeeld zijn nagels geknipt worden. Een aantal medewerkers zegt helemaal niets tegen mij als ik binnen kom. De meeste medewerkers zijn wel vriendelijk. Mijn man gebruikt homeopathische middelen. Dat wordt nu wel geaccepteerd, maar dat moest ik wel uitleggen. Het gebouw vind ik mooi. Ik vind wel dat ze het riet weg moeten halen, zodat er vanuit de huiskamer meer uitzicht is. Er is geen tijd om de mensen te activeren of een praatje te maken. Mijn man heeft een eigen kamer, die vind ik prachtig. Hij heeft ook een eigen badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Altenahove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.