Mijzo - Altenahove

Rivierenland 1 4286 DC Almkerk
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Altenahove - Almkerk op 2 november 2017 Interview

Het gebouw waar mijn moeder woont vind ik prima. Alles ziet er netjes en goed verzorgd uit. Er is een mooi restaurant waar je kan lekker kan eten. Als je trek hebt in koffie of thee, dan kan je dat pakken. Ik vind dat er genoeg ruimte binnen het gebouw is om wat privacy te vinden en buiten zijn er genoeg bankjes aanwezig. De zorg voor mijn moeder vind ik goed, want als ik bij haar ben, dan zie ik dat ze er goed verzorgd uitziet. Ik vind het alleen jammer dat ze haar haar niet föhnen. Ik denk dat ze daar geen tijd voor hebben. De medewerkers vind ik allemaal heel aardig en de communicatie verloopt prima. Soms bellen ze mij als ze vragen hebben of als ze iets met mij willen overleggen. Ze hebben mij ook geïnformeerd dat mijn moeder een nieuwe persoonlijk begeleidster heeft. Ik vind het jammer dat zij zich niet even heeft voorgesteld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Altenahove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.