Mijzo - Altenahove

Rivierenland 1 4286 DC Almkerk
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Altenahove - Almkerk op 11 oktober 2019 Interview

Ik ben tevreden over de verzorging van mijn man. Hij is dementerend en wil soms niet verzorgd worden. Daar gaan de medewerkers zo goed mogelijk mee om. Soms zie ik vier medewerkers in de huiskamer, soms maar een. Het gebouw is goed, maar mijn man heeft geen eigen kamer. Er is dus geen plaats voor zijn persoonlijke spullen. Dat vind ik een probleem. In de instelling is regelmatig iets te doen, zoals bingo, gym, muziekmiddagen of muziekavonden met bijvoorbeeld een optreden van een koor. De locatie is fantastisch, want je kunt langs het water lopen. Dat vind ik hartstikke mooi. De instelling heeft een prima restaurant met heel goede medewerkers. Ik kan ook altijd bij de receptie terecht. Daar werken heel leuke dames. Zij groeten mijn man en mij altijd. Verder is de instelling goed bereikbaar met buurtbusjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Altenahove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.