Waardering van De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Altenahove - Almkerk op 9 november 2017 interview

7.8

Ik ben tevreden over de zorg voor mijn tante, omdat ze altijd aandacht voor haar hebben. Ik vind dat alles goed opgelost wordt en vind dat ze met respect met mijn tante omgaan. De medewerkers zijn naar mij toe ook erg aardig, ik krijg altijd een kopje koffie of thee aangeboden. Als ik met iets zit dan is er altijd iemand die naar mij wil luisteren en dan wordt daar ook iets mee gedaan. Wat ik ook heel goed vind, is dat elke medische handeling die uitgevoerd gaat worden altijd aan mij doorgegeven wordt, dat vind ik heel bijzonder. De kamer van mijn tante is ruim genoeg, ze slaapt er alleen maar, de rest van de dag zit ze in de gezamenlijke woonkamer. Er wordt daar ook gepuzzeld, een spelletje gedaan of in een boek gekeken. Ik vind het ook heel knap dat de verzorgers een warme maaltijd maken, tussen de andere werkzaamheden door.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis Altenahove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.