Mijzo - Altenahove

Rivierenland 1 4286 DC Almkerk
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Altenahove - Almkerk op 8 november 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind dat ze netjes afspraken maken en daar op tijd aandacht aan geven. Ze komen netjes de afspraken na of ze bellen op tijd terug om aan te geven dat het niet gaat lukken. Vervolgens maken ze een afspraak op een ander tijdstip. De zorgmedewerkers doen ook ontzettend hun best om te luisteren, terwijl er heel weinig tijd voor is. Er is veel zorg voor mijn moeder. Maar er zijn toch vragen, omdat ik er niet altijd bij ben. Ik heb wel de indruk dat van mijn vraag werk gemaakt wordt. Ook vind ik de aandacht die mijn moeder krijgt van de medewerkers uiterst positief. Mijn moeder kwam daar onvrijwillig. Zij wilde heel graag naar de dagopvang waar ze voorheen naartoe ging. Maar dat kon niet, omdat op de afdeling al activiteiten waren. Wettelijk is dan bepaald dat ze dan niet meer naar de reguliere dagopvang kan, maar ze had eigenlijk al contacten gemaakt met de mensen van de dagopvang. Ik ben hier nog steeds mee bezig om ervoor te zorgen dat mijn moeder naar de dagopvang kan gaan. Met andere dingen proberen ze haar wel tegemoet te komen, bijvoorbeeld haar voorkeur voor het eten. De accommodatie is vorig jaar helemaal vernieuwd. Mijn moeder heeft een hele ruime kamer. Ze heeft ook meer privacy. Er is ook veel meer ruimte in de gangen. Er zijn twee huiskamers in plaats van één. Er gaat ook iets komen waar eten klaargemaakt kan worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Altenahove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.