Mijzo - Altenahove

Rivierenland 1 4286 DC Almkerk
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Altenahove - Almkerk op 8 november 2017 Interview

Mijn tante verblijft op de gesloten afdeling. De afspraken gaan goed. Bijvoorbeeld dat ik gebeld word, als er iets wijzigt in de situatie van mijn tante of als er iets met haar is. Mijn tante wordt uitstekend verzorgd en ziet er altijd netjes uit. Het enige minpuntje vind ik het verzorgen van de nagels, dat gebeurd niet voldoende. Verder vind ik dat de medewerkers goed hun best doen. De medewerkers zijn heel lief voor mijn tante en ze wordt volwaardig behandeld. Dat vind ik geweldig. Mijn tante vraagt heel weinig meer en de medewerkers laten haar in haar waarde. Ze wordt nergens toe gedwongen. Ik heb niet de indruk dat dit een verpleeghuis is. Alle voorzieningen zijn aanwezig, zoals een restaurant en een kapsalon. Er wordt hier heel veel georganiseerd, zoals koren die uitgenodigd worden of films die gedraaid worden. Er is elke zondagochtend een kerkdienst en een keer in de maand bingo. Er wordt ook vaak gezamenlijk gegeten, bijvoorbeeld met de feestdagen of een maaltijd met een thema. Ik vind het jammer dat mijn tante in een paar jaar tijd zo vaak en op een plotse manier verhuisd is, omdat ze haar kamer nodig hebben voor iemand die heel ziek is of stervende. Voor mijn tante is dit heel verwarrend, ze is dan haar eigen stekje kwijt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Altenahove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.