Mijzo - De Riethorst

Sint Agnesstraat 1 4931 BH Geertruidenberg
0162-582050
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - De Riethorst - Geertruidenberg op 9 november 2017 Interview

De afdeling is verhuisd omdat het gebouw gerenoveerd wordt. Er zijn hier twee grote huiskamers. Mijn man mag op alle twee komen. Mijn man moest erg wennen aan de andere bewoners. Ik vind het de laatste tijd erg verbeterd. De verzorgers stralen meer rust uit. Als ik een gesprek heb met de medewerker dan voel ik mij gehoord. De uitvoering daarentegen laat soms te wensen over. De communicatie onderling verloopt niet goed vind ik. Ik vraag bijvoorbeeld of mijn man de volgende dag om 18:45 klaar kan zijn om meegenomen te worden naar de kapper. Ik kom dan en ik tref hem dan in zijn pyjama. Ik vind dat vervelend, ook omdat ik iemand heb geregeld voor het vervoer. De afdeling is tijdelijk verhuisd. Ze hebben een oud bejaardenhuis gevonden waar ze tijdelijk kunnen verblijven, maar het is niet geschikt voor de gesloten afdeling. Ze zijn nu echt opgesloten en kunnen niet naar buiten. Ze hebben geen bewegingsvrijheid. Mijn man wordt hier minder uitgedaagd en ik vind dat hij nu minder goed loopt. Er is ook geen tijd voor de medewerkers om met hem te gaan oefenen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - De Riethorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.