Waardering van De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis de Riethorst - Oosterhout op 2 november 2018 interview

7.3

De afspraken worden altijd netjes nagekomen. In zijn algemeenheid vind ik het heel duidelijk dat er personeel tekort is, dat betekend dat de lichamelijke zorg veel beter kan. Ik vind mij ooms er soms wat onverzorgd uitzien. De medewerkers gaan op een mooie manier met mijn ooms om. De zorg sluit zeker wel aan. In de tijd dat mijn ooms hier wonen zijn zij helemaal opgefleurd. De medewerkers proberen ze overal bij te betrekken. Ik kan met mijn vragen altijd terecht bij mijn contactpersoon en dat gaat goed. Mijn ooms hebben samen een mooie kamer. Ze hebben een eigen badkamer. Het eten komt uit de centrale keuken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis de Riethorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.