Waardering van De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis de Riethorst - Oosterhout op 1 november 2018 interview

7.8

De medewerkers komen na wat ze afspreken. Ik ben erg tevreden over de verpleging. Mijn tante had een trombosebeen. Toen ze na een ziekenhuisopname weer terug was op de Riethorst hebben ze daar een behandelplan opgezet en haar uitstekend verzorgd. Ik zie dat de medewerkers erg met mijn tante begaan zijn. Zo geven ze haar soms een aai. De instelling is tijdelijk gevestigd in een noodvoorziening, maar alles wat er moet zijn is er of wordt gecreëerd. De Riethorst heeft ook een restaurant, waar we met mijn tante koffie kunnen gaan drinken. De instelling ligt een beetje aan de rand van Oosterhout. Dat vind ik mooi.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis de Riethorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.