Mijzo - De Riethorst

Sint Agnesstraat 1 4931 BH Geertruidenberg
0162-582050
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - De Riethorst - Geertruidenberg op 9 november 2017 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Dit gebouw is tijdelijk en ook vrij oud. Eind 2019 is het nieuwe gebouw klaar. Mijn man heeft hier wel een eigen kamer en een klein keukentje. In de woonkamer wordt er gezamenlijk gegeten. Het eten is redelijk, maar anderen zeggen dat het slecht is. Er wordt wel eens een afspraak vergeten, maar de medewerkers hebben het veel te druk en er is te weinig verpleging. De medewerkers doen wat ze kunnen, kunnen maar een tegelijk helpen en dus moet je soms wachten. Er is geen tijd om bij je te zitten of voor een praatje. Maar als het nodig is, dan zijn ze er. Mijn man doet mee aan de activiteiten, maar niet altijd. Hij doet wel graag mee met knutselen, bingo en de wandelgroep. Ik vind het goed dat mijn man daar woont. Alles is goed geregeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - De Riethorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.