Waardering van De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis de Riethorst - Geertruidenberg op 9 november 2017 interview

Ik vind het een mooi gebouw, het ziet er altijd schoon en verzorgd uit. Het is makkelijk toegankelijk en ik heb het idee dat het goed onderhouden wordt. Ik vind dat mijn moeder een prettige kamer heeft, hij is lekker licht door de grote ramen. Ze heeft al haar eigen meubels erin kunnen zetten en dat geeft een huiselijk gevoel vind ik. Alle medewerkers zijn erg lief voor mijn moeder. Ze heeft het hier zeker naar haar zin. Er worden veel leuke dingen gedaan met de bewoners, er is een knutselclubje en een handwerkclubje. Er is een centrale keuken en dat vind ik er goed uitzien en het ruikt altijd erg lekker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland, Verpleeghuis de Riethorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.