Mijzo - De Riethorst

Sint Agnesstraat 1 4931 BH Geertruidenberg
0162-582050
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - De Riethorst - Geertruidenberg op 10 januari 2018 Interview

Mijn moeder woont hier nog maar kort. Het gebouw is erg verouderd. Ik vind het gebouw somber en steriel. Het nodigt niet uit om er te wonen. Het betreft een tijdelijke locatie. Het doel is om tezijnertijd een nieuwe locatie te betrekken in Geertruidenberg. Ik merk dat mijn moeder met praktisch al het personeel een prima relatie heeft opgebouwd. Mijn moeder wordt gemotiveerd om aan activiteiten deel te nemen. Mijn moeder was altijd een prater. Op haar afdeling zijn de meeste mensen daar niet meer toe in staat. Het personeel heeft nu het initiatief genomen om mijn moeder in contact te brengen met mensen van een andere afdeling die nog wel tot een gesprek in staat zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - De Riethorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.